08:12

morronmorron :)
gårdagen vart ganska mysig :)
men i vilket fall så kom jag hem efter ett stopp på vägen hem också ;d

är skittrött idag och börjar tjugi i tie.
Mamma väckte mig klockan sju för att hon skulle ha min hemnyckel för vi ska byta lås idag (y)
och sen kunde jag inte somna, låg där tills tie i åtta utan att somna en enda gång!
men ändå är jag svintrött ;s lustigt.
Men aja har ju ett tag på mig till jag ska bli klar och eftersom det inte behövs något smink nu
så ska jag bara dra  på mig mina kläder och sen dra..
Jävligt mycket tid har jag!
Skriver mer ikväll.
Puss & Kram

komihåg, att du är värdefull charlotte
älskar dig och oss stenhårt...

image110

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0