you fail

Just nu har jag inte kraft till att skriva något vettigt alls.
Allt är lite för anstängande just nu, det är så många som jag helt enkelt skulle vilja slå på käften helt enkelt! 
Det är många som sviker och verkligen försöker göra livet svårt för än.

Och till två personer, som troligtvis inte kommer läsa det här.
Det har hänt mig två gånger förut, och den här gången var ingenting mot dom andra.
Sluta håll på så jävla mycket och hetsa inte upp er för något sånt här!

Alla som fuckar mitt liv kan gå och dränka sig, eller sticka och komma tillbaka när dom har något vettigt att komma med.


aja älskling är bäst i allafall, den enda som verkligen är bra i världen, lovar den enda !
S.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0