never happiness after you

"remember when we lay down on your bad,and play the game.
and listen to that music. Now today when i listen to the same song, it feels like i'm in your room again.
That i lay beside you, play that game and at the same time i breath in your smell. I remember your smell like love & happiness. Thats a memory, your small love & happiness.
And i'm never gonna get it back, so i'm sad.
But if i hade the chanse to lay there beside you, and you would kiss me like that again, i maby could be happy again, maby..."

"jag minns när vi låg på din säng, och spelade det där spelet och lyssnade på den där musiken.
Nu idag när jag lyssnar på den sången känns det som jag är i ditt rum igen.
Att jag ligger brevid dig, spelar det där spelet och samtidigt andas in din lukt.
Jag kommer ihåg din lukt som kärlek och lycka. Det är ett minne, din lukt kärlek & lycka.
Och jag kommer aldrig att få tillbaka det, så jag är ledsen.
Men om jag hade chansen att ligga där brevid dig, och om du skulle kyssa mig sådär igen, så skulle jag kanske kunna bli lycklig igen, kanske..."

i love you forever .v

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en grym bloggare!

2008-07-19 @ 23:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0