I SKÅNE

Gårkvällen vart riktigt myys :)

Idag åkte jag och maria hem klockan två till oss, packade mina saker (jag är ju somsagt alltid ute i sista minuten) gick ut och tog en kaffe .
Sen bar det av till tåget för mig. Jag som älskar att åka tåg .. Ända sättet för mig att slappna av, iallafall satt jag och lyssnade på min älskade ipod och tänkte igenom livet lite granna .
När jag kom fram till Skåne så träffade jag Filippa och Patrik , efter ett tag tog vi bussen hem till filippa och nu sitter jag här och bloggar :)

Ska nog gå ner och kolla på morden i midsommer snart, puss på filippa ! :)
Skriver mer imorrn ... :D

det jag kom fram till när jag satt på tåget , var att jag var kär i dig.
Och jag ska nog göra det mesta jag kan för att du ska förstå det.. i think..
Aja, puss hej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0