Hemma!

Tjeninixen ! :D

Gårkvällen vart förjävla mysig, med massa nytt folk !:D
Alla skånska människor är så sjuukt trevliga.
Imorse gick jag och Filippa upp klockan sju, och sen åkte vi bussen in till lund och hom lämnade av mig på tågstationen "/
Så jag stat på tåget i tre och en halv timme, (jag älskar fortfarande att åka tåg!?:P)

När jag kom fram så väntade pappa på mig med bilen, så vi åkte hem och fikade med mamma :)
Mamma och jag visade vad vi hade köpt för varandra, (jagär visst inte den enda som shoppat:O)
haha, nu är dom och köper en träningsmaskin någonstans, när dom kommer så ska jag med i bilen.
Sen drar vi till sandvik och badar, ska blii mysigt och chill.
Ikväll vet jag inte vad som händer..
kanske bara hemma och ta de lugnt, eller någon kompis eller så :D

Puss på en jävligt bra vecka i skåne iallafall!
men som sagt
BORTA BRA, MEN HEMMA BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0