dag 2 i skåne

Shululu :)

Sitter framför datorn och tv-n och tuggar tuggimmi =)
ja har blivit beroende av tugimmi :P

Idag åkte vi och badade vi havet, riktigt jävla nice, synd bara att ja glömde ta av bandet på min bandeau-bikini. ( ni vet det som går från bikinin i mitten, och sen upp runt halsen) så nu har jag ett vitt V där, inte så snyggt.. men ska försöka sola bort det imorrn :)

Sen åkte vi och käka kina mat och så, världsmysig dag :D
och så jääävla skönt med bra väder igen ! jippie kan inte bli mer perfekt :D

Igår innan vi gick på bio så drog jag och filippa in till stan och träffade charlotte, ja köpte en
gul body, ett par vita kortbyxor, och en gul kofta :)
Inte så mkt men alltid något :P

Imorrn ska ja göra slut på mina pengar för då ska vi först till sveddala och shoppa, sen till nova lund .
Såå jaa , mina pengar kommer defenitivt vara slut efter imorrn:P

jalla byye :D

haha, p.s ANDY IS THE SHIT ! :D
han är bäst
drim
drim
drim
anus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0