dag 1 i skåne / update

  • idag/onsdag - bio ikväll och träffa amanda & charlotte
  • torsdag - ven ( en ö nära danmark som vi ska åka båt till, där ska vi cykla bada och förhoppningsvis få bygga på brännan lite grann.
  • fredag - SHOPPING ALL DAY LOOONG!
  • lördag - Amandas family kommer hit och v i ska cykla dressin, ( cykel på räls) och sen käka och bada o.s.v..
  • söndag - har vi faktiskt inte bestämt så mkt än, kanske blir att vara med några av filippas underbara skånska kompisar som jag inte förstår något av vad dom säger hihi:P
  • måndag - då åker jag hem till linköping igen "/ , känns som att jag ska vara här längre en vad det är, och om man kollar på min packning är det som om jag skulle varit här i kanske ett år. jag har med mig 7 olika par skor, och 8 väskor, haha endel kläder också ja :P

    tjenare tjenare igen :D 
    Nyss låg vi och stekte lite i solen och käkade frukost.
    Skönt som fasen!
    Sen begav jag mig in mot duchen och nu sitter jag här och bloggar igen. =)

    Jag & filippa håller på att bestämmer dagens outfit.
    Filippa har världens finaste jacka som jag har blivit helt kär i.
    Jag testade den och jag vill verkligen ha en sån :)
    Får se om det blir något köp på fredag.
    Vi har lagt upp dagarna såhär ( se planering ovan )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0