CISSI IS BACK!

Åhhh, igår när jag satt i ryd så ringde min älskade underbara cecilia ljungberg!
Hon hade precis stigit av planet från turkiet, så jag satte mig på bussen in till stan och klockan var väll runt halv tolv på kvällen. Åhh, så jävla brun & fin hon var :)
Vi åkte hem till henne och sov hos henne, så jävla mys !

Har verkligen saknat min bästis, livet är inte desamma utan henne..
Men synd bara att jag ska åka bort direkt när hon kommer hem nästan :/
Men aja , vi får ses innan =)

Här får ni några söta bilder på mig & cecilia genom våra dar ;d




gammal och söt... :P


HAHAHA


såna dagar har vi också haft :)




kommer aldrig glömma den här dagen <3


vi <3 rosa


en utav våra traditioner är nötter på hemköp ;)


jaa... den här natten var inte direkt den lugnaste :P HAHHA


så smala är vi ibland .. =)


wiie ;d

'
första dan vi träffades faktiskt :)


haha våra festartider asså ;)


somsagt haha :P


party :P


fest ;D


haha fest :P

Nu får det vara nog med bilder för idag ;d
PUSS PÅ CISSI & MIG :D<3

Kommentarer
Postat av: joel

ni passar för båda är grisigt snyggaxD

2008-07-19 @ 19:13:15
Postat av: cecilia

älskling, tack!"

jag älskar dej m est av allt!

du är det fin aste jag har! <3

2008-07-22 @ 17:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0