Åker om en halvtimme

Nu sitter jag framför datorn och laddar över lite fler låtar till ipoden.
Sen skjutsar pappa mig till stationen, och sen ska jag sitta på ett tåg i den här värmen.
Tåget avgår klockan 13:13 , och är framme i kalmar klockan 16:19.
Sen måste jag sitta där och vänta på en buss i en timme, alltså går bussen klockan 17:20.
Sen ska jag sitta på bussen till klockan kvart över sju, sen är jag framme på öland.

Jävla resa! Men tur att jag har min ipod och jag älskar att åka tååg , men jag kanske kommer tröttna efter den här dagen, (värmen liksom!?)

aja, ses på lördag gullungar, puss på er !
hoppas ni har en världsbra vecka för det ska jag har :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0