08:23

Har varit vaken all-night-long med charlotte nu :P plus att ja vaknade klockan tie igår morse..
Först satt vi och nörda data till klockan fem , men sen kände vi att vi behövde röra på oss lite så vi tog en sväng i kvarteret.
Haha mycket skratt kan jag lova er :P

Sen kom vi in och har sen dess suttit och nördat ett spel på hamsterpaj, eller först körde vi pilstripp men det kändes så meningsölöst efter ett tag så då började vi körde nåt annat som man skulle spränga saker på..
Vet inte vad det heter men det var jävligt roligt iallafall och jag var såklart kung på det ! :D

Om en timme går våran buss ungefär...
sen ska jag till mormor och få presenter som hon köpt i thailand åt mig :D
tjuhuuu! ? ;D

aja godmorgon till er som läser i vilket fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0