Något random mobilinlägg

What ligger i sängen med min mobil, visste inte ens att jag hade internet på den. Ska se om det fungerar att mobilblogga. Nå vad annars har hänt i mitt liv, jag vet inte. Inte mycket. Jag kan säga en sak iaf, den bloggpausen jag har/tog, hjälpte inte ett skit. Fan, jag som kände mig så förståndig som prioriterade mitt liv framför bloggen:) ibland får jag ångest över att jag slutade, då menar jag över att jag var så svag så att jag inte ens orkade med att skriva i min egna blogg? Visst jag tyckte inte att det var roligt längre men det känns mer såhär "big deal" när jag inte hade just att uppdatera hade jag ju inte behövt göra det? Jag kunde skrivit när jag haft lust bara! Haha jag det här faktiskt kittlats i fingrarna när jag suttit vid datorn (framförallt på nätterna) för jag har velat skriva ett inlägg. Men sen hindrat mig själv av någon random anledning. Sen måste jag tacka för alla egna kommentarer i mitt lilla "farväl inlägg". Det var många kommentarer som gjorde mig riktigt glad och villig att fortsätta blogga. Hm, vad har jag kommit fram till under dom här veckorna jag inte har bloggat då? Jo, att killar är svin. Jag vet att någon lycklig kär jävel nu kommer tänka "alla killar är faktiskt inte så" Men jo, ni kan säga vad ni vill. Alla killar är svin. Det har jag lärt mig under dom senaste veckorna. Så nu vet jag ju då inte om det här oändligt långa inlägget har kommit fram, låt det bli ödet. Om det kommer fram så ska jag börja skriva, hos det inte det så ska jag inte. Vilket ni då inte lär märka något av.. Fan vad störd jag är! Aja natti natti babes!

Kommentarer
Postat av: Anonym

we like :D

2008-12-17 @ 19:12:14
Postat av: emma sv:

so good :)

2008-12-19 @ 14:12:45
URL: http://sjoiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0