Guitar hero och mys!

Vaknade imorse och mådde skit men skyndade mig till stan för att handla julklappar med carro, vi hann även käka på Taco Bar.
Ikväll har jag och carolina bara mys med lite folk hemma hos henne.
Vi har gjort allt från att ätit (i stora mängder) till att rockat sönder på guitar hero.
Sjukt mysig kväll!
Dock var kanske inte guitar hero våran grej, iaf inte carolinas..

*Vrid på huvet till vänster* Carro till vänster, linnea till höger. Haha japp, "EASY" och dom är sååhäär bra!
och jag vete fan vad jag själv snackar om!

*vrid på huvet till vänster igen* Här kör micke. Mycket svårare, Mycket bättre.
Fan ni skulle sett mig, KUNG var ja :)

Helt klart värd kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0