Dan-före-doppare-dan är stressig!

Sådär ja..
Nu är alla julklappar klara! Jakob och jag och hans kompisar har gått hela dagen och letat. Hann även stanna på Taco bar och käka emellan.
Har visserligen 300 kvar att handla för till min bror, men dom får han i ett kuvert istället!
Det blir man ju alltid glad över, lite fria cash liksom..
Har precis klätt granen och ska göra lite knäck tillsammalns med mamma nu.
Sen ska jag hinna med att träffa den saknade totten, och sen ska jag till Ryd.
Är så otroligt trött, men sen när jag kommer hem ska jag bara ta det lugnt och njuta av att imorrn är det faktiskt julafton.
Hörs när jag kommer hem.
Puss babes!


Sitter alltid lika fin med taco bar sådär mitt i all stress

Trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: sanne

hur mycket köper du julklappar för till din bror:O

2008-12-23 @ 18:45:00
Postat av: emma sv:

Lite över 1000 kronor :)

2008-12-23 @ 18:46:05
URL: http://sjoiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0