ÅRETS FULASTE BILDER

Fan vilken lång dag det har varit. Kommer knappt ihåg hur den började.
Jo, nu minns jag. Vaknade av att carro ringde mig, somnade om. Vaknade över att maran ringde mig.
For till stan och gick och käkade med lottan och carro. Jag och charlotte stack sen vidare till ikano.
Köpte lite saker för imorn, och sen drog vi tillbaka till stan.
La oss på Cafe M, (det mysiga cafét med kuddhörnan) och fika. Maran kom även dit.
Fixa lite saker sen efter det, och sen drog vi hem till cissi och peppade ännu mer inför imorn.
Det kommer bli super! Greppa super med två olika betydelser. hehe :P

Snart ska jag sova, rööööööööööööövkyyyyyyyysssssss


ikano

Tänkte inte ladda upp dom här rent ut sagt vidriga bilderna på oss. Men what a heck, ni har glömt dom till nästa år ;)

som sagt, lägg dom inte på minnet :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var ligger borggårn? =D

2008-12-31 @ 13:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0