Tisdag-morgon

Vaknade för ett tag sen och nu sitter jag framför datorn och lyssnar på musik.
Gårdagen vart väll ganska okej, träffade mycket roligt folk.
Men det var blött överallt och det hände inte så jävla mycket.
Men som charlotte och jag alltid säger.

Jag: jahopp. vad tyckte du om kvällen, var den värd ?
Charlotte: jadå, eller asså det var ju bättre en att sitta hemma.
Jag: ah, jo men... Det var ju sjukt trist ?
Charlotte: jaa det var fanimej inte kul
Charlotte & jag samtidigt: men som sagt, bättre en att sitta hemma

Det är ungefär såhär det låter efter alla tråkiga kvällar , eller "okej" kvällar.
Haha, lite sjukt att vi alltid lyckas säga samtidigt . Men jaja.

Ni har ju inte fått bilder på ett bra tag, och det är för att jag ahr min nya dator och har inga bilder här..
Men dom kommer snart :)


men ni får en bild , på mig och mina saknade tjejer

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har lacoste skor på bilden

2008-08-12 @ 12:17:06
Postat av: josef

när ska du skriva om dina krökarkvällar och vad du har köpt ?

2008-08-12 @ 12:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0