skvallerlkpg - kvällens sysselsättning

Jag måste erkänna att den nya "gossipgirl" (som hon kallar sig för ) har lyckats ganska bra med att sysselsätta hela jävla linköping!

Det är sjuukligt och onormalt omoget att hålla på som hon gör, och hon kommer få hela linköping emot sig när vi spårat ip adressen.
jag vet att vissa har redan ring snuten och vissa sitter hemma och spårar ip-adressen nu.
Jag tänker vara med när alla kommer knulla hennes liv, för hon har lagt upp på mig och mina vänner.
Vilket jävla fucking liv ?

Jag har pms, ja måste veta vem det äääär :D
fåår damp , hhahah kommer aldrig kunna somna :D

Så besök nu skvallerlkpg på bilddagboken så hon får som hon vill, hon vill har lite uppmärksamhet, och enligt henne är det en utmärkt idé att få det på, såå besööök nu mina älsklingar :D

Kommentarer
Postat av: Emil

Vad heter hon på BDB då? ;)

2008-08-10 @ 12:16:50
Postat av: wickan

haha jag är bilden till vänster som inte är roterad..

2009-03-08 @ 16:09:42
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0