Skadeglädje

Tjena, sitter framför datorn & vaknade nyss.

Det är nog en utav dom "rutinerna" jag kommer sakna mest när skolan börjar , att vakna runt 2-halv 3 och sen sätta sig vid datorn.
Nu kommer det istället bli att vakna klockan sex och sen jäkta sig iväg till skolan,
Ussh mår dåligt bara när jag tänker på det.

Men nu sitter jag här framför datorn medans massor andra ungdommar går i skolan , vissa har nog slutat nu men tänk dig att dom har varit där i flera timmar och suttit och lyssnat på någon jävel till lärare.

och jag har legat i min säng och sovit sjukt bra ;)

men nu ska jag gå och göra iordning lite frukost.
en fet kyss till alla som inte är mina vänner (;

Kommentarer
Postat av: rustam

isåfall vill jag vara inte den vänn

2008-08-18 @ 14:34:25
Postat av: snobbar som robbar

MÖÖÖÖÖÖÖÖRRDDEEEEEERRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

2008-08-18 @ 15:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0