Plugga ger en tid för sig själv!

Nu har jag precis suttit och pluggat i två timmar. Känner mig duktig eftersom jag nu har gjort både engelskan och fysiken.
Ska läsa på lite till på engelskan senare, men det mesta kan jag nog faktiskt, sköönt!

Det bästa med att plugga att man får tid för sig själv.
Ni som känner mig vet att den enda tiden jag får för mig själv är när jag sitter framför datorn eller sover.
Vilket jag inte har något emot, men nu när man sitter för sig själv och pluggar och dricker en kopp kaffe känner man faktiskt att det är riktigt skönt att ha sina stunder.
Nu det här året kommer jag nog vara hemma väldigt mycket i veckorna, och sen fullt ös på helgerna!

Nu ska jag ut och ta en lugnare, och dricka en kopp kaffe. Sen ska jag nog ringa min saknade Filippa.
Var ett tag sen.

Vi hörs, puss!


Kommentarer
Postat av: nelli

Vilket jumnasium går du på då?

2008-08-26 @ 21:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0