Munken är en mardröm

Kom precis hem från skolan. Egentligen slutar vi klockan tre, men det hände lite saker så jag orkade inte vara kvar.
Nu sitter jag här försöker vara lite glad till stockholmsresan. Men det känns lite svårt just nu.

Nya Munken.
En av sveriges större friskolor.
Skolans motto är glädje med kunskap.
Så här skriver dom på sin hemsida :
"Nya Munken skapar en trevlig arbetsplats för elever såväl som för personal. Skolan tror fullt och fast på att en glad lärare är en bra lärare. En förutsättning för detta är att alla lärare känner största möjliga frihet i sitt vardagliga arbete."

Vill ni veta en sak? Nya munken är bland det värsta som har hänt mig.
Det är en skola som gör mig bara ledsnare för varje dag som går, och nästan alla lärare är helt oförstående.
Så nu ni som hör det här ryktet att Munken är så fint & bra, det är inte sant. Det är en mardröm!

Här får ni iallafall en video när jag slår charlotte i huvet.

Amanda filmar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nya munken kanske är dålig för såna som du som håller på som du gör.

2008-08-31 @ 17:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0