Morgon

God morning every one :)
Hur mår ni, vaknade alla på rätt sida idag?
Ja, det här är min längsta sovmorgon i hela veckan.
Till klockan nio, tycker ni det är länge ? nää.
Jag hann inte packa igårkväll så det ska jag försöka hinna med på morgonen nu också.
idag & i helgen kommer det bli jäkligt tajt att blogga.
Eftersom jag ska åka till stockholm som ni redan vet.
men jag ska försöka smita in på något internetcafé eller något anant.

ha en bra fredag! kyss ♥

i gengälld för att jag itne kommer blogga mycket alls i helgen så får ni en riktigt pinsam video på mig.
ta nu inte den här allt för seriöst bara.

Hahaha!

Kommentarer
Postat av: elin

haha fett söt emma!

2008-08-29 @ 08:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0