Kaffe & aprikoser


Såhär ser mina blivande timmar ut.

Alltså:
Kaffe, som gör så att jag blir piggare & kanske så att mitt halsont försvinner lite..
Jag, för att jag kommer spendera tid med mig själv... (?)
Aprikoser, för att det är så sjukt gott, speciellt till kaffet.
Maria, för att hon ska komma hit och förhoppningsvis vara min pratmaskin.

Senare kanske det blir lite utebio , får se hur det blir med det .
Men i vilket fall sover maria här i natt .

P.s. dock blir det ingen vodka (maria dricker på bilden) , skulle faktiskt inte sitta helt fel! skulle faktiskt sitta bättre en nånsin nu och supa sönder sig.

Kommentarer
Postat av: annelie

kaffe & aprikoser ihop ?

kanske värt att testa

2008-08-18 @ 17:15:53
Postat av: Anonym

vet du vilken film det är : D

2008-08-18 @ 17:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0