HUMOR ?

Tjenatjena

Kom precis hem från ryd, kollade på Karle-Vikingstad. (5-0 till karle(y)! ) visst älskar man sverige när det är så här underbart ljuvligt väder? Man blir pepp som fasen!

Har ont i huvudet magen & benet, men annars är allt bara bra =)

Igårkväll hos maria :

Charlotte: Ni vet om man kollar på ett tangentbord som är till en stationär dator, asså dom stora tangentborden. (Normala menar hon) Om man kollar på dom värsta länge, och sen kollar på något runt ser man det runda som om en fyrkant.
Jag: Men då kan jag ju lika gärna kolla på den här väggen, (det var fyrkanter på tapeten) länge och sen kolla på något runt. Vänta nu ska jag kolla på väggen.

Tiden går...
Jag: okej gör en rund ring av din tumme och ditt pekfinger. ( jag demostrerar med mina fingrar samtidigt som jag fortfarande stirrar på väggen.)
Charlotte: Okej nu har jag gjort det, kolla då.
Jag: aa, nu har jag suttit och stirrat på väggen och nu kollar jag på en rund sak men den är fan inte fyrkantig för det.

Maria jag & Charlotte: HAHAHAHHAHAHHAHAHHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0