Freinds

För varje dag som går så inser jag att vänner är det bästa som finns.
Och då menar jag riktiga vänner.
Jag har faktiskt ett par såna, riktiga vänner alltså.
Som alltid finns där, hur osams vi en skulle vara vet jag att jag kan ringa till dom och prata.

på bilddagboken skrev en tjej ; "Varför ska man bry sig om någon annan än sig själv ?"

svaret enligt mig är följande.
"För när du inte orkar bry dig om dig själv, så behöver du någon annan som står brevid och bryr sig".

Och jag tror det ligger nåt i det, för alla behöver någon gång någon som bryr sig om än.
Igår behövde jag någon som brydde sig, så jag gick till en utav dom jag bryr mig mest om, men han var inte villig att finnas där. Men då ställde dom andra vännerna upp och fanns där, och jag uppskattar det så himla mycket, att höra dom fins orden från er.
Ni hjälpte mig igenom gårdagen, nu ska jag bara försöka orka med nästa dag, och nästa..
och resten av mina dagar i livet.
Medans jag gör det, ska jag försöka finnas där för er, precis som vissa av er fanns där för mig !

Guld till er<3


  




Kommentarer
Postat av: Anonym

vem gick du till först?

2008-08-05 @ 14:53:27
Postat av: essa <3

essan pessan då? :(

2008-08-09 @ 19:58:06
Postat av: Anonym

essan pessan då? :(

2008-08-09 @ 19:58:26
Postat av: hiwwe

älskar dig

2008-08-15 @ 01:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0