fine for me dear mama!

Hej på er läsare :)
Jag är inte frisk än, nejnej..  Det är bara en sak jag försöker inbilla min mamma.
När jag vaknade imorse, var jag helt bombsäker på att mamma inte hade väckt mig. Fast jag sa åt henne igår "jag ska på nollningen på kvällen så jag måste gå till skolan, så vad du än tänker måste du väcka mig!!"
Men nej, självklart har hon inte väckt mig. Men jag rijnger henne och jag berättade att jag skulle iväg på nollningen iaf, då sa hon ja om du är hemma och tar det lugnt nu över dagen.
Då tänkte jag fine ? varför inte vara hemma från skolan och sen festa på kvällen ?

"okej då mamma, för din skull..."

har kollat lite på OS, carolina clüft (stavning)  gör inge vidare bra ifrån sig, synd.. Sen har jag sett på dom här pratshowerna, Racheal ray, ellen dnegreas blablabla, oprah winfrey, ursäkta stavningen på alla dessa namn.

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem med lite pankakor =)
 love.es

Kommentarer
Postat av: MH

pannkakor är underbart gott ;)

2008-08-22 @ 20:27:36
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0