EMMA DRICKER GIFT

Det står en tillbringare i vårat kylskåp.
Vätskan i tillbringaren ser exakt ut som fläder saft.
Så jag ta och heller upp ett glas med " flädersaft"
När jag sväljer känner jag att det smakar hur äckligt som helst.
Inte bara äckligt, utan verkligen "jag har aldrig druckit något äckligare i hela mitt liv" äckligt.
Jag lovar, det var det äckligaste jag har druckit .

Jag ringer min mamma och säger att jag har druckit det i tillbringaren och att det smaka skit.
Min mamma skriker NEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeJ , DU FÅR ABSOLUT ABSOLUT ALDRIG DRICKA DET DÄR!
Det är gift til, blablabla..
Gå genast och spy upp det , så ja gick och försökte spy upp det , men det gick inte .
Så nu bombar hon mig med sms, om att ja måste dricka vatten och att vi kanske måste till sjukhuset...

Känns lite läskigt :/

Kommentarer
Postat av: wiictoria

ojojoj :/ vad var dt för gift då ?

2008-08-15 @ 16:58:35
URL: http://ffancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0