BÄSTA-BÄSTA-BÄSTA DAGEN EVER ! :D:D

Tjena :)

Vaknade hos maria, och sen får vi ett telefon samtal.
Det var den första riktigt bra saken, det där har jag väntat på så jävla länge. Och sen idag ringer dom!
Vi kunde inte göra annat en skrika av lycka ! 
Sen var det strålande väder ute, (jämnfört med vad det vart dom senaste dagarna iaf!)
Vi gick mot bussen, då ringer min pappa och säger att ja har fått en egen dator nu och att internet är fixat och allt!
Sen så säger han att han kan komma och hämta oss där vi ska ta bussen. Det var också några bra saker som hände under dagen ! :D
Sen när vi är i stan möter vi min mamma, och hon kommer och payar för mina nya skor, och ger mig pengar till jacka och så!
Sen inträffade det en jäkla bra sak men den kan jag inte ta upp här ;)
Har träffat riktigt najs människor också!

Det är som att jag fick den värsta dagen i hela mitt jävla liv igår, och fick tillbaka en hur bra dag som helst idag istället!
Fyyyfan vilken bra dag :D
Ni kan inte fatta hur glad jag är för allt, och imorrn drar jag till stockholm också. YEEEEEEEEEES :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0