Back to hell!

Nu är skolan tillbaka.

Jag och maria var faktiskt riktigt pigga på att gå till skolan imorse, vi flög upp ur sängen och gick upp och åt frukost.
Sen när vi cyklade till skolan åkte vi och sjöng "Första dagen i skolan lalalala" samtidigt som vi plingade på våra ringklockor. (ursäkta alla som åkte förbi, förstår er compleet om ni tyckte vi var psyko)

När vi väl kom dit så fick vi ännu en gång höra våran kära rektor Lars Ingmar prata om alla väderkatastrofer, pengarbrister i olika land & andra fysiska problem..
Sen vart det info i klassrummet, och vi fick såklart det sämsta schemat , kändes kul!

Då kände jag, hur fan ska jag klara 2 år till på denna skitskola?
men jag ska kämpa på.

Och måste erkänna att det har kommit förskräckligt otroligt många söta små sjuor, vissa är faktiskt riktigt jävla snygga!

love.es

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0