Att va eller inte va, en vän.

Så, vad är nu en vän?
Vad är en vän? en riktig vän?

Vet ni vad, i dont give a fuck!
För jag tror inte på vänskap, man har några man kan gråta med, man har några man kan skratta med.
Man har några man kan göra ingenting med.
Men mer en så är det inte, thats it.

Ni behöver inte sitta och skriva alla dom här orden
"jag skiter i om du tycker jag är falsk , du är min bästa vän i allafall!"
"jag kanske är falsk emma , men jag älskar dig grymt mycket , det hoppas jag att du vet."

Det är ord, ord som består av ett gäng bokstäver.
Något som ni har skrivit ihop, något som lät vettigt och bra.
Men jag tänker inte ta åt mig av vad ni säger, för det är bara bokstäver.

Tycker ni att jag är elak som säger att jag inte tar åt mig av era ord?
Tycker ni att jag är elak som säger att det bara är bokstäver?

Det är vi i världen som gör innerbörden för alla dom här bokstäverna, visa att det finns en tanke med att du skrev just ett A. Eller ett R.

För just nu , är det bara som att sitta och läsa en bok.
Så läs nu min blogg, som bokstäver inte som en innerbörd.
eller läs hur fan ni vill , vänner är alldelles för svåra att förstå sig på.


Kommentarer
Postat av: hillevi

du sårar mig så mkt när du skriver det där !

2008-08-18 @ 14:35:06
Postat av: mumin

du har rätt emma , alldelles rätt ;) asså allt är så överskattat, kärlek vänskap famlij, det är bara några snubbar amn har lite kul med ;) folk borde chilla mer! Mariaulvklo

2008-08-18 @ 16:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0