TRÖTT IGEN

Jaa, det vart ju inte direkt gå och lägga sig tidigt...
fast tidigast på länge.. och stannade hemma gjorde jag inte
utan jag är ju så sjuk som jag är och åker till skäggetorp klockan
21:00 på en söndag kväll till andy&jeppe. fast det var ju värt att komma dit
men ändåååå!
seriöst måste bättra mig nu, fast jag slutar ju idag och det ska jag klara aldrig mer !
(aldrig mer menas med någon enstaka gång kanske...)
aja ärr trött som jag vet inte vad nu men ändå ska jag till skäggetorp igen
får varva ner lite.
pusssss

image30

den atraktiva bilden är på mig och samuel
vet inte varför jag tog den men det är ju minnen wäääääy ;)

Kommentarer
Postat av: mariaa

ajj , det svider!

2008-04-12 @ 22:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0