sommarcheck!

Håller på och checka lite bikinis sommarkläder och andra sommar accesoarer
nu när sommaren är så ypperligt nära.
Funderar på att satsa på en BANDEAU-bikini i sommar, skulle inte vara helt fel!

det här är en "bandeau-bikini" för er som inte förstog :)
men vilken är snyggast ?

1
image71

2
image72

3
image73

Släng gärna en kommentar som tips!

har faktiskt hittat massa fint , nu väntar jag bara tills jag får mina pengar sen ska jag hugga in dirrrrr!
mjao på sommaren !



Och så vill bara tipsa om en suverän foundation (även fast det är sommar snarast och det inte behövs någon foundation)
MAYBELLINE SUPERSTAY SILKY
Jag har testat på ganska många olika men jag tyckte den här var bäst av dom!
Den vita krämen gör så att den håller längre tid men jag personligen tycker att den gör det mycket lättare att applicera, så jag rekomenderar er defenitivt att köpa den ! :)
image74



Kommentarer
Postat av: Madde

Ja jag gillar också den där :) men just nu provar jag en foundation från make up store och den är jättebra den med, men till ett högre pris. värt att testa! :)

bikinin längst upp var snyggast by the way :)
ha det bra!

2008-04-23 @ 16:53:14
URL: http://maddedahlberg.blogg.se
Postat av: yasmine

den första och den tredje va as snygga!!!

2008-04-23 @ 17:25:42
Postat av: :)

bikini 2 & 3 var jättefina ,
vart är dom ifrån ?? :p

2008-05-07 @ 20:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0