Slutsålt!

Skickade iväg pappa till cloetta center riktigt tidigt för att vi skulle få tag i biljetter till hemmamatchen i slutspelet.
(anledningen till att jag inte åkte var att jag var alldelles för sysselsatt med att gå i skolan)
Där står han i timmar och när dom öppnar är det inte alls många framför honom, men klart som fan ska dom ta slut ändå! 1000 ståplats-biljetter såldes (kan varit mer, inte riktigt säker) och ruggigt många går till dom som köper via nätet. Jävligt irriterande!
Dom kan bara sitta vid datorn och skriva in allting innan och bara trycka på "köp biljetter" tiden då dom släpps.
Många har inte tillgång till internet och det känns lite segt att alla tar slut på, vad kan det varit 10 minuter ?
äh tycker man kan lyfta på sitt arsle och pallra sig iväg till ett ATG-ombud eller cloetta center eller vad dom vill!
Eftersom inte (någon?) kommer ta till sig mina ord och gå och ställa sig i en 300 meter lång kö när man kan ha det så bekvämt att sitta framför datorn och allt blir lätt som en plätt ,
så tkr jag ivilketfall att dom skulle begränsa antalet biljetter som säljs på nätet!

aja nu ska jag inte grubbla över det mer
sov sött ni som har fått biljetter ;)
men ja ska fanimej in på matchen anyway !

image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0