nedstämd

Har nog lite depp period nu.. Eller depp&depp. Jag vet inte riktigt faktiskt!
Känner mig glad också .. Konstigt!
Men ändå måste jag medge att jag har varit gladare, ja saknar liksom gamla förhållanden!
Är lite smått irriterad och trött på att folk ger upp så snabbt också, Uppfatta inte resonemanget fel, för det är verkligen inte menat till alla. Och vissa vänner visar sig vara dom man inte trodde att dom var, och då får jag dåligt samvete när jag läser gamla ord & texter som jag har skrivit till dom. " jag ska göra allt för att få ha kvar dig hos mig" what about that? Fast ja antar att såna känslor blir förstörda när någon gör en riktigt besviken. Det gjorde dom för mig ivilketfall. Men det känns ändå fel att inte hålla det jag har skrivit. Men thats it life is life.


image18

har förövrigt fikat på berget med maria idag :) & sen har jag tränat och solat .
Vädret är ett + , det gör att man mår aningen bättre också !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0