Minnen

Några minnen som jag allt saknar ...


image11
Det här var faktiskt bland den mysigaste stunden i mitt liv ! tack.


image12
Ludvig Nedzad jag & Maria - oj vad jag älskar våra minnen. Här var det masagestund ! :D





image8
Charlotte & Jag - Den här dagen


image9
Maria Filippa Jag Cissi Linnea & Johanna (tar kortet) - Den här helgen kan jag bara inte glömma!
Jag ångrar inte mina val den senaste tiden men ingenting kan ändra det som vi redan upplevt
tillsammalns.

Det här är bara några få minnen, absolutabsolut inte alla!
Satt just och tänkte på dom här, just derför fick dom vara med.
Vill bara tacka er för att ni har gett mig dessa fina minnen.
Är så oerhört tacksam för det!
Men vissa finns det bara minnen kvar av, för ni försvann.

Kommentarer
Postat av: charlotte

nämen oj vad söt man kan va emma ! (:

2008-04-09 @ 19:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0