förlust

Skriver om gårdagen nu

HV71-LHC 7-3 ?
första perioden var ju uuurbra! jag tycker lätt att det var mål första gången ! & den andra gången så dömer han ju innan han har kollat på den!
jävla domare helt enkelt ! jag skriker såååå mkt när jag är på hockeymatch. Hade ingen röst kvar när jag kom hem i går. Men i vilket fall .. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, andersson rönnmark & vinnerborg är inte värda att döma smslutspel !
fyyyyy.

fast det var endå en mysig kväll med mysigt folk (dom flesta) om man bortser från förlusten :)

image47

don't wanna waste the weekend if you don't love me pretend ...

Kommentarer
Postat av: hockeyfrugan

hah, var det du som var med på tv?
i lhc klacken?:D

2008-04-17 @ 17:19:44
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0