be tired off

Första gången vart jag lite besviken när en vän gav upp mig
för att hon hade hittat någon annan som hon kunde vara nära vän till..
När den här personen vart osams med hennes "nya vän" så kom hon tillbaks till mig,
jag fick höra allt mellan jag saknar oss och våra minnen, till att vi var tvunga att ses
så snart som möjligt för annars skulle hon dö. (?)
jag sa till henne att jag saknade henne också, vilket jag gjorde.
Men till en stor del hade jag gått vidare.
Nu har hon blivit vän med sin "nya vän" igen, och då sket hon i mig totalt.
När det här hade hänt en gång så blev jag ganska trött på sånt
men tänkte samtidigt get over it. Vi var ju trots allt inte såååå nära vänner!
Men nu har det upprepats, dock med andra personer.
Men jag är så förbannat trött på det , så kanske ska säga det once in for all.
har ni lämnat mig en gång så har ni förfan lämnat mig föralltid !

(gäller faktiskt inte alla, vissa skulle jag kunna stå ut med att dom gjorde nästan vad som helst men ändå behålla dom!)

image75

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0