Att mogna med åren

Visst är vi alla olika mogna. Men jag förstår inte hur en fyraåring kan vara mer mogen än någon som går på högstadiet? Om man jämnför dom två anonyma exemplena jag tagit, så är dom mogna på olika sätt.
Fysiskt och lite phykiskt mer mogen är högstadie-eleven. Men hur kommer fyraåringen bli när den blir lika gammal som den andra ? Kommer den bli dubbelt så mogen ? eller kan vi bli mindre mogna när vi blir äldre ? Ju större lärdom man har destu mer mogenhet ? eller ? förstår mig inte på den här tjejen som går i min skola på högstadiet i allfall. När du kan låta bli att ljuga och spela tuff, varför inte bara göra det ?
ta chansen kvinna !




tränat idag btw :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0